VACATURE COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST (M/V)


 

Kerèn Presentatie Systemen is één van de grootste gespecialiseerde importeurs/distributeurs in de Benelux op het gebied van audiovisuele apparatuur voor de professionele, zakelijke en de digital signage markt. Wij helpen onze dealers met een helder advies, optimale kwaliteit, perfecte service en ondersteuning. Voor uitbreiding van onze binnendienst zijn per direct op zoek naar een:

 

Commercieel Medewerker Binnendienst (m/v)

 

De functie

 

Als medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor onze dealer en ons warehouse. Zij komen bij je met je met vragen over hun orderkansen, lopende orders en levertijden. Daarnaast ondersteun je jouw buitendienst collega’s daar waar nodig. Je hebt ook veel contact met onze (internationale) toonaangevende leveranciers. Het betreft een zeer veelzijdige functie waarin veel ruimte is voor eigen initiatief.

 

We zoeken geen goede mensen om ze te vertellen wat ze moeten gaan doen; we zoeken goede mensen die ons kunnen gaan vertellen hoe we het bedrijf het beste kunnen laten groeien!

 

Wat ga je doen

  • Klanten te woord staan aan de telefoon of via de chat op de website
  • In het algemeen: orderinvoer en orderverwerking
  • Dagelijkse bewaking en opvolging van levertijden van lopende orders
  • Bewaking van betalingstermijnen en financiële afspraken met klanten
  • Back-office ondersteuning voor de buitendienst medewerkers

 

Wat vragen we van jou

  • Je bent 40 uur per week beschikbaar
  • Je beschikt over een MBO+/ HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt affiniteit met audiovisuele producten
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt een prettige telefoonstem
  • Je bent commercieel en proactief
  • Je denkt in complete oplossingen
  • Je bent uitstekend in staat zelfstandig te werken, bent initiatiefrijk en stressbestendig
  • Ervaring met Accountview is een pré

 

Wat kun je van ons verwachten We bieden een mooi arbeidsvoorwaarden pakket waarin onder andere een marktconform salaris, collectief pensioen, en een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer onderdeel zijn.

 

Bij wie solliciteren Heb je nog vragen over de functie neem dan gerust contact op met Gertjan Kleijer op telefoonnummer 036 - 535 00 63. Graag ontvangen wij uw sollicitatie voor 23 november 2018.

 

Een online persoonlijkheidsvragenlijst maakt onderdeel uit van de selectieprocedure als vervolg op een positief verlopen 1e gesprek en ter voorbereiding op een 2e gesprek.

 

Your Visual Distributor