RMA procedure Canon

 

Canon Xeed/LX-serie, garantie en service informatie: 

Alle ‘Xeed en LX (MW/MU500 en MU700) -series’ projectoren hebben standaard een 3 jarige garantie periode.
Aparte registratie hiervoor is niet noodzakelijk. Mocht er onverhoopt een door u geleverde
Xeed projector defect raken dan kan deze telefonisch worden aangemeld op onze
support/help desk op telefoonnummer: 020-7219103, gevolgd door menu keuze 1 voor 
Nederlandstalige hulp. Vervolgens wordt u door een Nederlands sprekende medewerker verder
geholpen. Deze zal uw contactgegevens opvragen en enkele controle vragen stellen over de
door u reeds ondernomen acties. Indien het probleem niet op deze manier verholpen kan
worden word deze melding direct door hun geëscaleerd naar de 2e lijn ondersteuning.
Zij zullen vervolgens contact met u opnemen en na overleg met u er voor zorgen dat u (mits
dit contact met hun voor 11:00 uur ’s ochtends gelegd is) de volgende werkdag een
vervangende gelijkwaardige of hoger gespecificeerde LEEN projector ontvangt welke
gebruikt kan blijven worden gedurende de gehele reparatieperiode.
Als dit contact na 11:00 uur ’s ochtends, in een weekend of op een feestdag wordt gelegd,
duurt het 2 werkdagen voor dat u de leen projector ontvangt. Deze projector zal altijd een
DICOM versie zijn. Indien u geen DICOM settings nodig heeft kunt u deze projector gewoon
n de standaard beeld-modi gebruiken. Nadat u de leen projector ontvangt, kunt u met de
meegestuurde labels en informatie de defecte projector ter reparatie versturen. Onder
normale omstandigheden zal Canon de vrachtkosten voor haar rekening nemen. Verdere
details vindt u in de bijlage.

Canon LV-serie, garantie en service informatie:
Alle ‘LV-series’ projectoren hebben ook standaard een 3 jarige garantie periode. Aparte
registratie is niet noodzakelijk. Mocht er onverhoopt een door u geleverde LV projector defect
raken dan kan deze (in Nederland) ter reparatie worden aangeboden aan onze service
partner “Techrepair” in Roosendaal. Voor LV projectoren is er GEEN garantie uitleen
projector beschikbaar. In de bijlage vindt u de reparatie voorwaarden.

  • U kunt de reparatie aanmelden op de website: http:// www.techrepair.nl (klik op reparatie portal)
  • Een product binnen garantie kan gratis worden opgehaald; buiten garantie betaalt u € 13.16
  • Producten onder de 10 kg worden met UPS opgehaald, u ontvangt dan een retour label wat u uit dient te printen. Op dat label staat een telefoonnummer van UPS om te bellen voor een afspraak.
  • Producten boven de 10 kg worden in Nederland opgehaald met AMP (zij bellen u voor een afspraak) en in België met DHL (afspraak wordt standaard werkdag na de aanmelding ingepland)
  • Binnen garantie zal het product kosteloos worden hersteld mits zij geen schade constateren door vallen, stoten, vocht e.d.
  • Gelieve een kopie van de verkoop bon mee te sturen indien u garantie claimt.
  • Is het product ouder dan 3 jaar of constateren zij schade dan ontvangt u een prijsopgave nadat het product is onderzocht.
  • De onderzoekskosten bedragen € 38.50 incl. BTW


Adres:   

Tech Repair B.V.               
Veilingdreef 16                   
4614 RX Bergen op Zoom  

 

Your Visual Distributor